Nemusíte se obávat, že Vám bude chybět e-mail od vašeho zákazníka. Každý e-mail je automaticky převeden na případ (odpovědi na e-maily jsou automaticky spárovány s již existujícím případem), který je podle pravidel přirazen do správného projektu, agentovi,...
Můžete přidávat více poštovních schránek, vlastní pravidla a filtry a tak zefektivnit proces zpracování.
Časová pravidla je zvláštní druh, který není akcí vyvolanou, ale je časově vyvolanou. Tato časová pravidla běží na pozadí v intervalech a kontrolují zda jsou podmínky splněny (je-li výsledek positivní, vykoná se pravidlo).
Časová pravidla jsou obvykle používána pro odesílání upomínek, automatickému přidělení jinému agentovi, přidání značky, ...
Přímo z webového prohlížeče můžete volat svým zákazníkům na pevnou linku nebo mobilní telefon. Není třeba kupovat telefony pro své agenty, můžete přijímat hovory přímo v počítači. Dodo helpdesk používá Twillio pro integraci internetového volání. Vaše konverzace bude uložena u jednoho případu. Můžete vybudovat automatický systém směrování hovorů na ty správné agenty.
Zde si můžete prohlédnout jak vypadá hovor v systému DoDo helpdesk
Přímo v aplikaci Dodo Helpdesk můžete spravovat kontaktní formuláře. Po vyplnění zákazníkem na vašem webu je formulář automaticky převeden na případ. Můžete využít pravidla, které pomohou automaticky kategorizovat, přidělovat případy agentům, ...
Každý komentář a zpráva z Facebooku může být převeden na případ (nebo automaticky spárován s již existujícím případem). Můžete kategorizovat a vyhledávat příspěvky ze serveru Facebook od svých zákazníků.
Překvapte své zákazníky bleskově rychlou reakcí na sociální média. Odpovědi na případy jsou ihned automaticky zveřejněny na Facebooku. Můžete spravovat neomezený počet profilů a stránek Facebook.
Aktuality
Novinky v našich produktech a službách
|
Kontaktní formulář
Zeptejte se nás na cokoliv
|
Helpdesk
Technická podpora našich produktů
|