Hlavní stránkaPodporaHelpdeskKontakty
JDComputers software
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM

Univerzální složka případů

  • Software Helpdesk synchronizace Facebook
  • Software Helpdesk kontaktní formulář
  • Software Helpdesk webový portál

Prohlížejte a odpovídejte na všechny případy z jednoho místa. Je to jako vylepšená poštovní schránka kde máte všechny zdroje v jednom (Email, Facebook, Kontaktní formulář, Webové rozhraní, Telefon…)

Emaily

Nemusíte se obávat, že Vám bude chybět e-mail od vašeho zákazníka. Každý e-mail je automaticky převeden na případ (odpovědi na e-maily jsou automaticky spárovány s již existujícím případem), který je podle pravidel přirazen do správného projektu, agentovi,...  

Můžete přidávat více poštovních schránek, vlastní pravidla a filtry a tak zefektivnit proces zpracování.

Časová pravidla je zvláštní druh, který není akcí vyvolanou, ale je časově vyvolanou. Tato časová pravidla běží na pozadí v intervalech a kontrolují zda jsou podmínky splněny (je-li výsledek positivní, vykoná se pravidlo).
Časová pravidla jsou obvykle používána pro odesílání upomínek, automatickému přidělení jinému agentovi, přidání značky, ... 

Telefon

Přímo z webového prohlížeče můžete volat svým zákazníkům na pevnou linku nebo mobilní telefon. Není třeba kupovat telefony pro své agenty, můžete přijímat hovory přímo v počítači. Dodo helpdesk používá Twillio pro integraci internetového volání. Vaše konverzace bude uložena u jednoho případu. Můžete vybudovat automatický systém směrování hovorů na ty správné agenty.

Zde si můžete prohlédnout jak vypadá hovor v systému DoDo helpdesk

Kontaktní formulář

Přímo v aplikaci Dodo Helpdesk můžete spravovat kontaktní formuláře. Po vyplnění zákazníkem na vašem webu je formulář automaticky převeden na případ. Můžete využít pravidla, které pomohou automaticky kategorizovat, přidělovat případy agentům, ...

Facebook

Každý komentář a zpráva z Facebooku může být převeden na případ (nebo automaticky spárován s již existujícím případem). Můžete kategorizovat a vyhledávat příspěvky ze serveru Facebook od svých zákazníků.

Překvapte své zákazníky bleskově rychlou reakcí na sociální média. Odpovědi na případy jsou ihned automaticky zveřejněny na Facebooku. Můžete spravovat neomezený počet profilů a stránek Facebook.


Univerzální složka Znalostní báze CRM Automatizace SLA Reporty


Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM Aktuality
Novinky v našich produktech a službách
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM Kontaktní formulář
Zeptejte se nás na cokoliv
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM Helpdesk
Technická podpora našich produktů
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM JDComputers © Powered by Ekonomický systém DoDo
Software na zakázku JDComputers Software JDComputers Software Dodo

CZIN.eu

Poslední aktualizace 13.07.2017 14:12:38. Mapa webu
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM