Hlavní stránkaPodporaHelpdeskKontakty
JDComputers software
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM
Hlavní strana  >  Software  >  Helpdesk  >  SLA

SLA (Service-Level-Agreement)

  • SLA pravidlo
  • SLA rozvrh

SLA (Service-Level-Agreement) je ujednání, které určuje dobu na odpověď a splnění případů prostřednictvím svých agentů (zástupců podpory), pro poskytování pomoci svým zákazníkům.

SLA úrovně

Můžete určit dobu na odpověď a dobu na vyřešení v závislosti na pracovní době (s ohledem na dovolené a další nepřítomnosti)

Poznámka:V Dodo Helpdesk můžete nastavit SLA úroveň pro každý projekt dokonce i případ zvlášť

SLA pravidla

SLA pravidla přinášejí dynamický a účinný systém kterým lze zajistit, že vy a vaši a agenti (zástupci podpory) poskytnou odpovědi na nové případy včas a dokáží je také včas splnit. Pravidla SLA lze nastavit SLA úrovním a ty určují akce, které se mají s určitými podmínkami provést.

Příklad:Pokud agent neodpoví do 4 hodin od vytvoření a stav je nevyřešeno - změn prioritu na nevyšší a pošli zprávu na ...


Univerzální složka Znalostní báze CRM Automatizace SLA Reporty


Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM Aktuality
Novinky v našich produktech a službách
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM Kontaktní formulář
Zeptejte se nás na cokoliv
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM Helpdesk
Technická podpora našich produktů
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM JDComputers © Powered by Ekonomický systém DoDo
Software na zakázku JDComputers Software JDComputers Software Dodo

CZIN.eu

Poslední aktualizace 13.07.2017 14:12:37. Mapa webu
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM