Nenechte žádný případ v pozadí!
Sada pravidel pro automatické vytváření, zpracovávání a přiřazování případů z příchozích zpráv. Příchozí zprávy lze také ignorovat (spam), přeposílat, automaticky odpovídat.
Lze definovat pravidla podle kterých se případy přidělují nejvhodnějším osobám.
Systém Dodo helpdesk poskytuje mechanismus, který vám umožní nastavit pravidla týkající se případů podle řady kritérií. Například můžete chtít, aby nový obchodní případ, který nebyl klasifikován a přiřazen do jedné hodiny od vytvoření, byl přesunut k příslušnému moderátorovi, byla změněna priorita a byl upozorněn příslušný administrátor.
Systém umožňuje zadat termín pro rozlišení případů, tj. časový rámec, ve kterém by měl být případ vyřešen. Můžete definovat také automatické termíny.
Priorita je důležitým atributem incidentů. Můžete nastavovat různá pravidla pro přidělování priorit.
Automatické časovače měří čas, na základě provozních hodin vaší organizace podle SLA. Eskalační pravidla založená na analýze případu.
Automatické upomínky založené na datech, například data vypršení, nastavení automatického upozornění na základě různých podmínek.
Systém umožňuje zadávat obecná pravidla pro pracovní proces včetně oběhu dokumentů, které se mohou automaticky generovat.
Aktuality
Novinky v našich produktech a službách
|
Kontaktní formulář
Zeptejte se nás na cokoliv
|
Helpdesk
Technická podpora našich produktů
|