Hlavní stránkaPodporaHelpdeskKontakty
JDComputers software
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM

Automatizace procesů

  • Software helpdesk časové pravidlo
  • Software helpdesk automatizace

Automatické zařazení a řešení příchozího případu se sadou pravidel. Automaticky přiřadí řešitelům, stanovené termíny a priority, a další.

Nenechte žádný případ v pozadí!

Automatické zpracovávání požadavku z e-mailu, Facebooku, …

Sada pravidel pro automatické vytváření, zpracovávání a přiřazování případů z příchozích zpráv. Příchozí zprávy lze také ignorovat (spam), přeposílat, automaticky odpovídat.

Automatická pravidla směrování

Lze definovat pravidla podle kterých se případy přidělují nejvhodnějším osobám.

Automatická eskalace

Systém Dodo helpdesk poskytuje mechanismus, který vám umožní nastavit pravidla týkající se případů podle řady kritérií. Například můžete chtít, aby nový obchodní případ, který nebyl klasifikován a přiřazen do jedné hodiny od vytvoření, byl přesunut k příslušnému moderátorovi, byla změněna priorita a byl upozorněn příslušný administrátor.

Automatické termíny

Systém umožňuje zadat termín pro rozlišení případů, tj. časový rámec, ve kterém by měl být případ vyřešen. Můžete definovat také automatické termíny.

Automatické upřednostňování

Priorita je důležitým atributem incidentů. Můžete nastavovat různá pravidla pro přidělování priorit.

Dynamické časovače a provozní doba

Automatické časovače měří čas, na základě provozních hodin vaší organizace podle SLA. Eskalační pravidla založená na analýze případu.

Automatické upomínky

Automatické upomínky založené na datech, například data vypršení, nastavení automatického upozornění na základě různých podmínek.

WorkFlow

Systém umožňuje zadávat obecná pravidla pro pracovní proces včetně oběhu dokumentů, které se mohou automaticky generovat.


Univerzální složka Znalostní báze CRM Automatizace SLA Reporty


Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM Aktuality
Novinky v našich produktech a službách
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM Kontaktní formulář
Zeptejte se nás na cokoliv
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM Helpdesk
Technická podpora našich produktů
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM JDComputers © Powered by Ekonomický systém DoDo
Software na zakázku JDComputers Software JDComputers Software Dodo

CZIN.eu

Poslední aktualizace 13.07.2017 14:12:36. Mapa webu
Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM Software na zakázku helpdesk, podpora zákazníků, CRM