Celá struktura účetnictví je navržena tak, aby bylo možno vyhodnocovat hospodářské výsledky firmy v členění dle středisek a činností, provozovaných v těchto střediscích.
Základním číselníkem je účetní osnova, kterou si sestaví uživatel podle svých potřeb. Analytické účty neobsahují střediska a rozsah analytiky je volitelný. Pro rozlišení nákladů a výnosů na střediska a činnosti se používá číselník středisek a činností.
Používanými doklady jsou faktury vydané, faktury přijaté, pokladní doklady, bankovní výpisy a tzv. interní účetní doklady (ID). Doklady je možno účtovat do aktuálního účetního měsíce a nebo do následujících měsíců bez nutnosti provedení měsíčních uzávěrek. Doklady vede systém v jednotlivých denících (FV,FP,PO,BU,ID v členění dle dokladových řad), které si definuje uživatel ve spolupráci s autory programu. Přístup k účetním informacím je stejný jak v aktuálním měsíci, tak i v kterémkoli minulém měsíci.
Uzavřením účetního měsíce se zablokuje přístup k pořízeným datům, všechny informace jsou však kdykoliv k dispozici. Uzavření roku probíhá automatizovaně s vytvořením počátečních stavů nového účetního období.
Výstupy obsahují základní sestavy (předvaha, rozvaha, výsledovka, účetní deník) a volitelné sestavy (finanční tabulky typu rozvahy a výsledovky), jejichž obsah definuje uživatel a je možno je převádět do textových a html dokumentů. V některých případech lze sledovat výsledky nejen podle středisek a činností, ale i podle zakázek.V oblasti výstupů je možno využít export dat do externích informačních systémů např. Finanční výkazy od firmy VERLAG DASHOFER, kde se dají dále zpracovávat pro strategické řízení firmy
Aktuality
Novinky v našich produktech a službách
|
Kontaktní formulář
Zeptejte se nás na cokoliv
|
Helpdesk
Technická podpora našich produktů
|